thanks sweetie ! :)

Explore it

Chapter # 2

20 tentang diri saya yang sebenar :
  • seorang yang mudah marah tapi cepat sejuk .
  • seorang yang berterus-terang . apa yang ada dalam hati , saya akan luahkan tanpa ragu-ragu .
  • seorang yang kuat makan . errr , tak de lah , bohong je tu . --'
  • seorang yang tak pandai nak menipu . bila tipu memang tak reti cover , nampak benor nipunya ~
  • seorang yang suka buat lawak yang kadang-kadang tu 'waras-waras' 'gila-gila' .
  • seorang yang suka ketawa . sampai ada satu tahap tu ketawa tak ingat sekeliling . maaf =.=
  • seorang yang tak tetap pendirian . selalu je ada ' tapi .. tapi .. '
  • seorang yang susah nak benci orang , tapi kalu dah benci , ohho anda bertuah .
  • seorang yang suka merajuk dan lagi suka bila dipujuk ala-ala kadar . ecehh , ngade-ngade
  • seorang yang suka bila menjadi ketua dalam kumpulan . ehem-ehem
  • seorang yang banyak cakap . sehari duk diam rasa macam nak pengsan demam .
  • seorang yang sensitif dalam sesetengah situasi .
  • seorang yang berperangai kebudak-budakan kekadang tu . ehh , kau tak suka ? like I careee
  • seorang yang pemaaf . chewah .
  • seorang yang  tak boleh pegang duit banyak-banyak sangat . nanti saya akan habiskan . hehe
  • seorang yang suka pakai baju gaun blouse bila pergi jalan-jalan , t-shirt kurang suka .
  • seorang yang jarang senyum bila jalan sorang-sorang . tapi saya tak sombong ok T_T
  • seorang yang suka pakai eyeliner bila nak keluar .
  • seorang yang tak suka diarah itu ini tapi I don't mind bila orang minta tolong .
  • seorang yang keras kepala .