thanks sweetie ! :)

Explore it

Chapter # 5

20 tentang saya yang anda perlu tahu :
  • seorang yang suka taip mesej panjang-panjang . macam esei pun ada jugak
  • seorang yang suka letak smiley dalam apa-apa mesej . smiley : P paling femes
  • seorang yang paling pantang bila orang balas mesej saya dalam bentuk yang sangat ringkas . contoh : "ok" , "huhu" , "iye" , and so on . rasa nak kenyek-kenyek je bila dapat mesej camtu .
  • seorang yang suka pada kanak-kanak . ( ehh ye ke ? )
  • seorang yang suka berleter . normal la perempuan kan . =P
  • seorang yang suka tanya itu ini sampai orang naik rimas . errr ...
  • seorang yang tak suka orang complain pasal hasil kerja saya .
  • seorang yang suka menagguh kerja bila malas menguasai .
  • seorang yang gemar pakai wedges , not high heels .
  • seorang yang suka berdiam diri bila ada masalah .
  • seorang yang kelam kabut .
  • seorang yang lambat dalam apa jua keadaan . lambat bersiap , lambat sampai .
  • seorang yang suka berkawan dengan orang yang banyak mulut . baru kecoh suasana , macam saya :D
  • seorang yang terlalu menjaga perasaan kawan-kawan . sampaikan kadang kala tu perasaan sendiri pun abaikan .
  • seorang yang suka layan cerita cinta . fuhh , touching-touching gitu .
  • seorang yang gemar bergambar . dalam album orang 70% gambar saya mesti ada , haha .
  • seorang yang suka cakap lepas kadang-kadang tu . lepas cakap baru fikir balik . ohhh maafkan saya .
  • seorang yang suka pada corak abstrak dan berwarna warni .  
  • seorang yang paling pantang orang marah saya tanpa sebab . rasa nak lepuk-lepuk je . =.=