thanks sweetie ! :)

Explore it

Sunday, 19 June 2011

Happy Father's Day , Ayah ~ ♥ ッ

19.o6.2o11
ok , sape tw ari nie hari apa ??
haha , mstilah dh tw kn sbb aku dah gtw title kt ats tu .. huhu :p
ok la , ok la ..
aku tw korng pn mmng dh tw yg ari ni hri ape ..

aku x prlu gtw pn xpe kn ..




pd pndgn aku la , x ramai mane yg ambl pduli psl hri bapa nie ..
aishh , btul ke nih ??? O_o

pdhl hari bapa sama aje mkna nye dgn hari ibu , kn ?

xprlu ak tgk jauh
² , just tgk dkt facebook dh la ..
x ramai pn yg wish selmt hri bpa utk ayh
²/papa²/daddy² mereka ..
sdng kn wktu hri ibu , masyaAllah , byk nye status itu ini utk ibu
²/mak²/mommy² mereka ..
sbnr nye hari bapa nie merupakan hari utk meraikn jasa & pngrbnan seorg insan brnma bapa ..
wlaupn mngkn ad sbhgian dri kite dh khlngn seorg bapa , x slh sekira nye kte sedekh kn ssuatu utk mreka ..
sdkh ape ek ?? xprlu kluarkn wang , x prlu kluarkn bajet ..
yg prlu hnye la niat ikhls dlm hti ..
x laen x bkn sdkh kn surh yassin @ ayat2 suci al Quran ..
lps tu selitkan doa
² utk mereka ..
insyaAllah doa
² tu dmakbulkan Allah ..
x sukar , bukan ? malahn sgt mudh & dsukai Allah .. :)




ok la , dh byk aku membebel psl hari bapa nih ..
skrng nie ak nk story plak psl insan yg brgelr bapa dlm hdp aku nie ..
aku pnggl bapa aku ayah ..
simple je kn pnggln tu ? tp pnggln tu la yg mmbwa mkne mndlm dlm hdp aku ..
ayah aku dh umr *5 thun ..
( eheee , sje ak bt star , rhsia
² ) :p
spnjng hdp aku slme nk dkt 18 thun nie , ayah lah yg sntse ade wktu aku sush ..
ok ak mngku , tme ak blum matang
² dlu , sllu jgk aku memberontk & mrh² kalu ayah aku tgur , adeshh ..
pdhl mmng slh pn bnde yg aku bt tu , tp cmtulah , DEGIL la kte kn .. =.='
hehe , tp tu dlu , skrng x dh .. ble ingt blik tu sume , rse kesl pn ada ..
ye la , nk mrh
² ble ayah tgur bnde elok ..
korng pn msti prnh cmtu jgk kn ? same lah kte ;)


ayah aku dah korban mcm
² perkra utk aku & adk brdik yg laen ..
duit , tnaga , masa & mcm
² lagi ..
duit hbs berblanja itu ini , kalu x dpt msti ada yg mrh
² pnye (bkn aku , adk aku ok , haha ) ..
tnga hbs duk bkrja dri pg smpai ke mlm kdng
² tu .. duk kmpl duit utk ank² , lps tu bwk prgi bercuti situ sana ..
masa hbs duk lyn ke kernh aku adk brdik yg bertelagah la & mcm
² lgi smpai kan nk luang kan msa dgn kwn² kt luar pn x de ..
alhamdulillah , smpai skrng nie ayah aku msih shat wlfiat & bhgia dgn mama aku ..
syukur sgt
² sbb ayah aku sntiase sbr dgn karenh kami adk brdik ..





so , sempena hari bapa tahun 2011 nie , aku nk ucap sgt2 :


THANK YOU SO MUCH , AYAH !!!







sbb dh byk berkorban utk ina n adk brdik yg laen ..


I LOVE YOU SO MUCH , AYAH !!!




ayah lah bapa yg terbaik dlm hdup ina & adk brdik yg laen , tiada ganti smpai bile
² .. :D






3 comments:

dwaty said...

happy fathers day

✖ ΔмΔℓƖиΔ ✖ said...

Happy Father's Day too ! ^_^

wanna said...

even dah lmbt pon, nk wish jgk,happy father`s`day to0....visit me back ya..
http://carpusmetacarpus.blogspot.com/