thanks sweetie ! :)

Explore it

English French German Spain Italian Russian Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Translate Widget by Google

Tuesday 13 December 2011

To The Best Mom in The World : " Happy Birthday ! :) "

Hari ni merupakan salah satu hari yang betul-betul bermakna dalam hidup aku . ehh hari apa tu ? jeng-jeng-jeng . haha . hari ni merupakan hari lahir mama aku ! so aku dengan berbangga hatinya nak cerita serba sedikit tentang mama aku yang merupakan nyawa dalam hidup aku . ehem-ehem . ok , mama aku sekarang dah masuk usia 46 tahun . muda lagi kan ? ehh apa ? dah berusia ? how dare you .. tapi tak pe , tak kesah . sebab walaupun mama saya dah masuk 40an , mama saya tetap muda dan menawan pada pandangan mata saya . dan sebab tu juga ayah saya sayang mama saya . hehe . mama korang camtu tak ? :p ok la , sampai sini je aku bercerita . ringkaskan cerita aku ? huhu .

Mom ,

1- I love you so much , mama !
2-
ina harap mama sentiasa dimurahkan rezeki dan panjang umur .

3-
ina sentiasa doakan kesejahteraan mama .

4-
ina sayang mama sangat-sangat sampai bila-bila .

5- semoga mama bahagia dengan ayah sampai akhir hayat .
6- mama tak mungkin ada ganti dalam hati ina , you are the best mom in the world .
7-
ina harap mama tak lupakan ina , hehe .

8- ina janji , suatu hari nanti ina akan buat mama bangga dengan kejayaan ina .
9- ina minta maaf sebab dah banyak sakitkan hati mama .
10-
terima kasih mama sebab dah jadi ibu yang terbaek untuk ina dan adik-beradik yang lain .




" I LOVE YOU ! & HAPPY BIRTHDAY , MOM ! :D "


No comments: